Att va så jäkla stolt

Edvin har haft två veckors praktik på Blomlöfs Rökeri och har efter detta fått komma tillbaka o jobba i Rökeriet. Såååå roligt! Jag är så stolt mamma så jag nästan spricker! Lille Eddeplutt har fått jobb ???
- 811 visningar
- 0 Comment

