Att rida in

Madison Coger Vi har nu ridit in våra 2-åringar. Första gången sitter vi o hänger på hästens rygg en stund innan vi ger oss iväg. Går några varv runt stallet med någon som leder. Om allt känns bra så rider vi själva. Ridtur nummer två rider vi iväg en liten sväng i skogen. Roligt att se hur duktiga dom är! Eftersom alla haft sele på ryggen i snart ett år så är det inga större konstigheter att ha en ryttare att bära på. Nadal Coger Orlando Cog..

Läs mer
  • 1 324 visningar
  • 0 Comment

Att summera banjobbet

First Lady Neo o Conrads Malin ute på tur Calle och Cedric Diggory kördes 1.25 2140m. Calle var lite ängslig. Har ju ej varit på banan på ett tag. Cedric skötte sig. Inga galopper o inget bus. Båda herrarna åker in igen om ca två veckor. Oliver Nalan och Lillmarie Komp kördes 1.19 2140m. Båda gick bra med härligt go i steget. Nåt jobb till sen är det dags för koll i propparna. Orlando Coger och Diana Newmen kördes 1.21 2140m. Orlando blev trött så vi får..

Läs mer
  • 1 048 visningar
  • 0 Comment

Att visa bilder på framtida stjärnor

Umustbecrazy För ett tag sedan var vi i Kalmar och tränade med några av våra ungdomar. Alltid roligt att se hur de sköter sig. En del tycker det är lite läskigt. Andra uppför sig som om de redan sett allt hundra gånger. Tyvärr blev det inga bilder på Amoa King, Devs Duke o Caramellen. Ni får njuta av bilder på Umustbecrazy, First Lady Neo, Cemma T.T. o Conrads Malin. Fotograf bästaste Matilda. First Lady Neo o Umustbecrazy kördes 1.31 2140m. Cemma o Malin ..

Läs mer
  • 1 502 visningar
  • 0 Comment

Att fira födelsedag

Finaste Ebba har fyllt 14 år! Våran älskade tjej! Så stor o liten på samma gång med hela livet framför sig. Så bestämd, snäll, godhjärtad, hjälpsam o driven. Grattis!!! Vi älskar dig massor! ..

Läs mer
  • 1 363 visningar
  • 0 Comment