Vinnare nr 52

????MONARK NEWMEN???? En helt grym kille som är tillbaka i hetluften. Är i toppform. Tränaren sneglar på ett lopp i Köpenhamn om några veckor. Segertid 1.12.6 2140m. Grattis till ägarna I Stall Hovstallet o till Skötaren Louise
- 1 040 visningar
- 0 Comment

