Att summera gårdagen och lite till
Mr I.P. Viktoria Neo 2a fick en dålig start så fick gå ett tufft sistavarv i tredjespår. Gjorde en stark insats och håller formen. Engine Interface 4a hade lite svårt med tempot. Kom tillbaka till slut. Formen på väg. Tom C Coger 1a fick ett väldigt fint lopp o svarade med att vinna säkert. Bra löphuvud. Salma Silvio 4a gjorde ett bra slutvarv. Kanske för lång distans. En nyttig dam. Ninjas Nightwish 4a var mycket strul innan loppet med omstarter o annat. ..
Läs mer- 1 503 visningar
- 6 Comments
Att ha söndan
Väldans bra med höstlov. Stallet fullt med hjälpredor. Elin alltid redo. Ebba är en duktig hästtjej. Sigge är en härlig kille som är full av skojiga upptåg. Ultra Bright o Kosmopolit du Gull fick ingen vilosöndag idag Joline S vädrar mat å vill in precis som Booggie Woggie och Gumman Sisu. Sigge tar in Cingvar T.T. En riktig hästkarl. Kuskförstärkning i stallet ..
Läs mer- 1 080 visningar
- 3 Comments
Att vinna provlopp
Victoria Knick var på massage hos Lena och hon kändes mjuk o fin. Redo att anmälas igen. Decoder vann gårdagens provlopp! Så duktig kille! Kördes till ledningen och vann lätt på en 18-tid. Rejah o Ninjas Nightwish gick jobb ihop. Ninja var klart förbättrad. Tar åt sig träningen och börjar närma sig start. Rejah var fin i värmningen. Tappade travet sista varvet i jobbet. Svårbedömt var orsaken var. Imorgon sätts Booggie Woggie och Gumman ..
Läs mer- 1 054 visningar
- 2 Comments


Lämna ett svar