Vinnare nr 18
Fina Caliber T.T. som blivit lite till åren kommen fick ikväll vinna från ledningen med Robin i sulkyn. Så himla kul!!!! Grattis till Skötaren Alexandra!..
Läs mer- 1 542 visningar
- 11 Comments
Vinnare nr 17
ELLLIIOOTTT COOGGEERRR gör det IGEN! Exakt för en vecka sedan vann Elliot i Kalmar och ikväll gör han det IGEN. Wow! Vilken fantastisk kille han är och han fullkomligt ÄLSKAR långa distanser. Massor med grattiskramar till ägaren Vamero AB och till Skötaren Hannah som säkert satt hemma i soffan och klistrad vid tvn o var superdupernervös på sin semester. Graaaaattis!!!!..
Läs mer- 2 969 visningar
- 31 Comments
Att visa bilder
Vår vän Marion var hos oss o fotade för några veckor sedan. Här kommer några bilder. Benjamin S.H. Wish Bone Viktoria Neo Calle T.T. och Newlight Coger Newlight Coger Fiery Heart Cedric Diggory Fiery Heart Neon Hagh och Flybury Am Kari packar plast Rejah Neon Hagh..
Läs mer- 933 visningar
- 2 Comments
Att få fint
Kari har alldeles snart tvättat hela stallet. Åhh vad fint det blir. Som nytt. Skönt å få det gjort. Denna vecka är det lite tävlingar på gång. Onsdag ska vi besöka Vaggeryd. På fredag anmäler vi till både Kalmar och Axevalla. Robin och Hannah har semester. Sån himla tur med vädret. Lovely! Habitat o Tränaren ska ut på tur i sommarvärmen. Salma Silvio slappar i sin box. Salma anmäls till Jägersro. Xlnt Chili Tripel rids en del nu. Det tycker h..
Läs mer- 879 visningar
- 0 Comment
Att ligga efter
Oj nu går dagarna så där försvinnande fort igen o jag hinner inte helt med. Er. Men vet att ni har världens bästa tålamod och håller ut tills jag är tillbaks. Hänt lite olika saker. Nationaldagstravet i Kalmar blev riktig succé! Sååå mycket folk och så långa köer har sällan skådats. Kul! Bria Hagh och Besa Hagh gick premielopp och det gjorde dom bra. Nu får de lite semester. Rejah kvalade. Bröt lite sista biten. Småjusteringar och finslipningar av sm..
Läs mer- 850 visningar
- 0 Comment
Vinnare nr 16
Elliot Coger gjorde ett kanonlopp. Som vanligt. Vad är han gjord av denna häst? Så stark och en kämpaglöd som verkligen imponerar. Duktiga Elliot! För denna insats belönades Elliot Coger med 60000 kronor. Grattis till ägaren Vamero AB och Skötaren Hannah...
Läs mer- 881 visningar
- 1 Comment
Att visa bilder
Snälla Lennart tog några bilder sist Gloriant Silas startade. Dessa har jag naturligtvis glömt att visa er. Men här kommer de. En sen kväll på Mantorp. Vilket team vi är. En proffsutselare. En proffstränare. Två riktiga proffsduschare och så en proffsfotograf på det. Och inte att förglömma. En proffschaffis åxå. Inte undra på att vi tog en dubbel denna kväll. Tack Lennart och alla ni andra. ..
Läs mer- 822 visningar
- 0 Comment
Att sikta på segrar
Monarken i kvällsljuset Ikväll är det tävlingar i Kalmar. Tio hästar. Playit Flax är struken. Bästa chansen är Elliot Coger strax före Monark Newmen. Igår besökte vi Jägersro. Earthquake Neo 6a. Var lite segare om man jämför med sist. Hamnade långt bak. Smög med. Spurtade godkänt. Lite lugnare schema idag. Habitat ska köras och några hästar till. Det ska trimmas gräs och dräktigheten på ett av våra fölston ska kollas...
Läs mer- 1 484 visningar
- 10 Comments
Att ha det finfint
Fine Gloriant Silas Så underbart vi har det nu! Håller ni inte med? Vi har bästa jobbet någonsin. Tänk att få vara ute och jobba i detta väder. Lovely! I helgen var tre generationer Persson och tittade på fotboll i huvudstaden. Ett fint minne. I söndags var det tävlingar i Tingsryd. Mahry Silvio galopperade 600 kvar. Kollas upp imorgon. Habitat 2a fungerar bättre i travet. Kämpade på bra. Ett lopp i rätt riktning. Wish Bone 2a äntligen fick han gå fe..
Läs mer- 951 visningar
- 0 Comment
Att hoppas på många fölisar nästa år
Just nu är det mycket åkande och koll av fölstona. De ska semineras och några veckor senare kollas om. Hoppas på många små fölisar nästa år. ..
Läs mer- 808 visningar
- 0 Comment


Lämna ett svar