Vinnare nr 3
Ultra Bright är tillbaka!!!! 40 meters tillägg var inget hinder för Drottningen. I superfint skick presenterades hon i av Skötaren Minna och Tränaren. Väldigt roligt att se! Nu är vi på banan igen. Åhhhh så roligt! I majestätisk stil sprang hon ifrån sina konkurrenter på upploppet. Massor med Grattis kramar till ägarna och till Skötaren Minna!..
Läs mer- 850 visningar
- 0 Comment
Att påminna er om att rösta
Ni har väl inte glömt att rösta på Matilda idag? Atg Drömfonden. RÖSTA!!!! Varje dag till 14 april. Idag har jag varit mammaledig. 10 valpar kräver sin kvinna. Hmm. Måste säga att Daisy är grym. Hon fixar och trixar med de små som om hon aldrig gjort annat. Banjobb i Kalmar. Benjamin S.H. gick provlopp. Var lugn och harmonisk. Fungerade bra men behöver mer jobb. Amarock var framåt. Travade på bra. Börjar växa i sin stora kropp. Kördes 1.22 2140m. Hurri..
Läs mer- 969 visningar
- 0 Comment
Att ha saknat
Den här damen har vi saknat som tusan. Hon har haft semester och legat på playan en vecka. Igår var hon tillbaka i stallet igen. Utvilad och kanonbrun. Igår var vi i Halmstad och tävlade. Bria Hagh 4a var jätteduktig. Gick väldigt fort sista biten och höll farten hela vägen in i mål. En trevlig debut. Flybury Am 4a har tagit ett stort steg de två sista starterna och höjt sig rejält. Ska bevakas framöver. Tar snart sin första seger. Gloriant Silas 6a Visar ..
Läs mer- 962 visningar
- 0 Comment
Att visa några bilder
Från vänster ser ni Conrads Malin, Dolly Komp, First Lady Neo, Cemma T.T. o längst till höger Caramelle T.T. Visar några gamla bilder för er på några av våra fina 2-årsston. Conrads Malin Cemma T.T. och Caramelle T.T. i bakgrunden Caramelle T.T. Cemma T.T. och First Lady Neo i bakgrunden. First Lady Neo First Lady Neo Conrads Malin Dolly Komp Dolly Komp, Cemma T.T. o Caramelle T.T. Caramelle T.T...
Läs mer- 965 visningar
- 0 Comment
Att börja veckan
Såå himla glada över att Greta Silas fick vinna igår. Kändes jätteskoj! Jipppieee! En del på gång i veckan. Troligtvis föds första fölungen (ser ni så tjock Hannah Coger är), okänt antal hundvalpar och ev kläcks undulatägg. Idag åker vi till Halmstad med fyra hästar. Tycker Kosmopolit du Gull har bäst chans. Tisdag tävlar Xlnt Chili Tripel i Malmö. Samma dag ska Cedric Diggory kastreras. Devs Dragon ska på återbesök hos veterinären. Onsdag åk..
Läs mer- 988 visningar
- 0 Comment
Vinnare nr 2
Greta Silas tog sin första seger!!! Så himla kul o vi hejade högljutt här hemma. Gjorde ett mycket bra lopp. Tredje utvändigt och attackerade i sista kurvan. Gick mycket bra till slut. Har verkligen ryckt upp sig. Damerna på bilden äger Greta Silas som är en syster till ingen mindre än Viola Silas. Grattis till Kristina Lennartsson med familj och till Skötaren Minna. ..
Läs mer- 1 061 visningar
- 0 Comment
Att ha kryp i kroppen
Orlando Coger kan inte låta bli Amoa King Det kryper i kroppen på småpojkarna. Ett nafs. Ett tjuvnyp och sen är det igång. Leken. Buset. De har väldigt roligt grabbsen. Här letar de gräs istället Jobie Hagh är lätt att känna igen med sin fina bläs. Le Adonai hoppar på Amoa King Devs Duke o Orlando Coger Nadal Coger får sig ett bett Madison Coger och Nadal Coger Orlando Coger och Amoa King Dennis K är en förståndig kille o njuter av..
Läs mer- 1 122 visningar
- 0 Comment
Att äta delikatesser
Igår bjöd vi bästa Personalen på kroppkakor. Himmel så gott det var! Finns det nåt bättre? Knappast. Matilda som aldrig smakat denna utsökta rätt var lite skeptisk till en början men när hon väl smakat var hon fast. Johan agerade gästkusk och fick köra Nadal Coger. Stefan och Caramelle T.T. Efter jobben blir det duschen..
Läs mer- 845 visningar
- 0 Comment
Att ha det oförskämt bra
Den här gossen. Finaste Caliber T.T. har verkligen kommit till ett drömhem. Som ni ser stortrivs han. Han har även blivit ägare till 8 täcken och oklart antal grimmor?????? Tack Anki för du tar hand om Caliber så himla bra? ..
Läs mer- 950 visningar
- 1 Comment
Att börja lufta de små
Monark Newmen betraktar haggrannen Tom C Coger Diana Newmen och Oliver Nalan kördes 1.20 2140m i Kalmar. Oliver blev lite trött till slut o behöver nåt jobb till. Diana gick bra o är kvalklar. Kvalar 29e. Fiery Heart och Lillmarie Komp kördes 1.20 2140m. Båda gick bra. Fiery startar 29e i Kalmar och Lillmarie i början på april. 2-åringarna har joggats på slingan. På fredag är det dags för rakbaneintervaller för de flesta av dom. Några gick ju idag. Hasty..
Läs mer- 892 visningar
- 0 Comment


Lämna ett svar