Att summera
Hannah ska ridvärma Kosmos Kosmopolit du Gull var godkänd som 3a. Hade lite problem med temposkärpningen på upploppet. Börjar närma sig toppformen. Se upp nästa gång. Skogans Survivor 5a. Gick bra. Saknar tempo i kroppen. Behöver komma igång och starta på. Känns lugn och förnuftig. Engine Interface hamnade i tredjespår och avancerade framåt. Blev för tufft. Galopp till slut. Mjölksyra. Skogans Survivor ..
Läs mer- 1 020 visningar
- 0 Comment
Att ha kvalat
Våra ungdomar Flybury Am 1.23.2 och Neon Hagh 1.20.4 kvalade på mycket bra sätt. De var pigga och framåt. Kul att ha så fina ungdomar i stallet. Blir troligtvis start i höst för båda herrarna. ..
Läs mer- 922 visningar
- 0 Comment
Att fira veckans framgångar
Ikväll har vi firat veckans magiska framgångar. Njuta lite emellanåt är viktigt. Nåt annat som också är viktigt är vänner. Kram på er! Britt Palema 1a var jättefin vid dagens vinst. Ej startat på länge. Kämpade helhjärtat. En säker seger. Earthquake Neo 3a travade bra. Hade vunnit med lucka på upploppet. Passas nästa gång då vi tror att han har nära till toppformen då. ..
Läs mer- 1 251 visningar
- 3 Comments
Vinnare nr 27
TJOOOOHOOOO!!!! Vilket flyt stallet har! Britt Palema vann på dagens lunchtävlingar på Mantorp. Brittan är våran järnlady. Hon kämpar på och gör det bra varje gång. En god vän smsade till mig precis. Han skrev- Om han vinner med Skalvet också tycker jag du ska åka o köpa en trisslott. Haha! Nästan så jag får lov att hålla med. Grattis till alla runt Brittan! ..
Läs mer- 1 832 visningar
- 11 Comments
Att kunna dela glädjen är dubbelt så roligt
En del av alla fantastiska människor som vi tycker så mycket om. Kvällen igår får pris för den bästa bästa bästa på länge! En DUBBEL! I DERBYKVAL!!!! Så stort så jag smäller av. Två hästar till start och båda vinner. Ja du milde tid! Har bara sovit 3 timmar men ändå går jag runt med ett fånigt leende. Britt Palema och jag ska strax ut och rida. De andra ska köra. Gunte ska sko och i eftermiddag väntar tömkörning. All ära åt hästarna igår men jag ..
Läs mer- 1 100 visningar
- 2 Comments
Vinnare nr 26
Asså jag DÖÖÖÖÖÖR!!!! Monark Newmen vann uttagningen till Derbyt!!! Wiiieee! Den här kvällen går till historien! Helt helt helt helt helt helt helt helt helt GAAAAALET! Vi är så glada så det är inte klokt. Vet knappt om jag ens varit så här glad innan. I hela mitt liv. Jo kanske nån gång men just nu minns jag inte att jag någonsin varit så här glad. Min nallebjörn Monarken var grym idag. Så grym! Stort grattis till ALLLLLA! ..
Läs mer- 3 779 visningar
- 51 Comments
Vinnare nr 25
ULTRA BRIGHT är en helt grym donna! Hon utstrålar klass hela hon. Kördes till ledningen och vann lätt sitt uttagningslopp till Derbystoet. Sååå kul! Ultra vann på 1.13.0 och fick 100000 kronor för jobbet. Nu siktar vi på 3 september. Yiiiahhaaa! Grattis till alla runt Primadonnan och stort tack till alla som har stöttat oss ikväll och därhemma. ..
Läs mer- 3 056 visningar
- 39 Comments
Att förbereda oss
Vi är framme. Resan gick snabbt. Vår bil är en flygmaskin. Många av våra härliga hästägare är på plats för att heja på oss. Jättekul! ..
Läs mer- 846 visningar
- 1 Comment
Att vara kära
Dessa små ladies är helt otroligt söta. Neonetta G.H. och Hasty Helene. De är kära. På riktigt. Världens bästisar. Hasty Helene har ju stått i box nån vecka å nu när hon är ute i hagen igen är dessa damer helt oskiljaktiga. Så söta. ..
Läs mer- 861 visningar
- 0 Comment
Att presentera ett nyförvärv
I natt anlände Red Red Love till gården. Den guldfärgade ettåriga damen är e Love You-Red Red Red. Som ni minns vann vi Derbystoet med Red Red Loves mamma. Nyförvärvet påminner en hel del om sin moder. Film på damen ligger ute på vår Facebooksida. Om några dagar börjar vi med tömkörningen. ..
Läs mer- 1 193 visningar
- 7 Comments


Lämna ett svar