Nyheter

Att ha gosat med fölisar

Ikväll anordnade vi fölsafari. Fölungarna och mammorna njöt av all uppmärksamhet. Även fåren tyckte det var kul. Alltid lika roligt att träffa alla goa människor som är så glada och trevliga. Bland det bästa med denna sport. Alla möten.  ..

Läs mer
  • 1 302 visningar
  • 4 Comments

Att få rysningar

Vet att det börjar bli tjatigt. MEN det får ni tåla. Hahaha! Kommer visa ännu fler bilder framöver. Och ännu fler. Och ännu fler. Och ännu fler. Jag önskar att det aldrig tar slut. Vill visa er precis allt från söndagens stordåd. Helt magiska bilder och jag får rysningar i precis HELA kroppen.  ..

Läs mer
  • 1 060 visningar
  • 0 Comment

Att känna frid

Ikväll lyssnade vi på Sonja Alden i Kristianopels Kyrka. Jag är helt uppfylld med frid, ro, glädje, kärlek, lycka och en himla massa underbara minnen. Sonja sjöng på vårt bröllop för (på måndag) 8 år sedan. Sonja skred uppför kyrkgången vacker som en saga och sjöng otroligt fint till oss. Samma känsla ikväll. Så vackert och magiskt fint. Alla låtar har en mening precis som livet. Denna tjej är godheten själv. Gå och lyssna på henne om ni har möjlighe..

Läs mer
  • 1 700 visningar
  • 9 Comments

Att rida in

Igår red duktiga Lene in Hurricane Silas. Det gick hur bra som helst. Lugn häst och ryttarinna. Nu blir det skrittrundor i skogen till att börja med för den välväxte herren. Längre fram i höst börjar vi träna lättare pass i vår sandgrop. ..

Läs mer
  • 1 033 visningar
  • 0 Comment

Att ha slagit alla rekord

Nu har det gått några dagar sedan Stochampionatsvinsten. Den bubblande känslan sitter kvar där. Tränaren har kollat loppet ungefär 8 ggr om dagen sen i söndags och tårarna rinner varje gång. Haha! Ja hela upplevelsen är och var magisk! Fortfarande många som hör av sig och det värmer verkligen. Ultra gjorde en otrolig prestation med världsrekord och allt. För besväret fick hon hela 2,4 miljoner!!!! Svårt att fatta. Ultra Bright är vår nya Drottning i stallet..

Läs mer
  • 889 visningar
  • 0 Comment

Att känna en otrolig glädje!!!!!!

Taggar:

Vilken glädje vi känner! Sprudlande finns den i hela kroppen. Stallet fullt med glada människor på förmiddagen. Såååå roligt! Kollat twitterkontot som fullkomligt svämmar över av alla gratulationer. Likadant på Facebook. Från djupet av våra hjärtan. TACK! Vi är sååååå glada. Idag är det full körning i stallet. Haha! Vi jobbar på. Några bilder på förmiddagens besökare. Har såååå många fina bilder från gårdagen som jag vill visa er. Kommer ino..

Läs mer
  • 1 101 visningar
  • 3 Comments

Vinnare nr 23

Taggar:

Ojojojoj! Detta är såååååå himla otroligt stort! Stochampionatet 2017. Vinnare ULTRA BRIGHT!!!!!! Glädjen är otroligt stor! Det bara bubblar i hela kroppen! Så mycket känslor. Det här ska vi njuta av lääääänge. Wiiieeee! Vi är så glada. Tjohoooo! Grattis ALLLLLLLLA! ..

Läs mer
  • 9 666 visningar
  • 129 Comments

Att va halvvägs

Taggar:

Halva vägen avverkad mot Skara. Ultra Bright står lugnt där bak å mumsar hö. Hannah vid ratten. Vi andra underhåller. Kommer bli en spännande och nervpirrande dag. Håll tummar och tår...

Läs mer
  • 3 673 visningar
  • 39 Comments

Att ha ett nyförvärv 

Rejah duschas Flybury Am gick jobb i onsdags. Såg bra ut. Våra 2-åringar har börjat gå lite i skrittmaskinen och det verkar dom gilla. Elliot Coger tränar på igen efter behandlingen.  Carlos Lucky och Greta Silas har semester.  Victoria Knick roligt att hon är på rätt väg igen. Känns som att hon har tagit loppet bra. Vickan har mycket kvar att hämta på banorna.  Earthquake Neo har tagit loppet bra. Svårt att hitta nya lopp till herrn. Idag..

Läs mer
  • 859 visningar
  • 0 Comment

Att vara kär

Jag är fullkomligt superkär I alla våra små bäbisar som har det så bra med sina mammor i hagen. Här kommer lite bilder. Le Adonis  Sto e Make It Happen  ..

Läs mer
  • 917 visningar
  • 0 Comment