Vinnare nr 57

??THE REAL STAR??
Jiiipppiiieeee!!!!!???
Vann lopp fyra på Mantorp!!!
Backades sist men körde på på långsidan. Kröp ner och fick vila. Gick ut o tog ett säkert grepp på ledaren. Härligt!!!
Grattis till ägaren Sikroma Horse AB och till proffsiga Skötaren Julia ??
- 737 visningar
- 0 Comment

