Att ha haft det bra
Nu är julen slut o vi ser framemot nyår. Det firas lugnt precis som julen. Familjen har varit tillsammans och vi har myst en hel del. Tränaren har varit ledig men nu börjar det krypa i kroppen på honom och imorgon kör vi igång igen. Ny vecka och fullspäckat schema. Många hästar ska tränas. På lördag rivstartar vi året med att starta 11 hästar i Kalmar. Det blir kul! Julstämning Vi har promenerat en hel del. Både hit o dit. Smaskat en hel de..
Läs mer- 1 160 visningar
- 0 Comment
Att va mållösa
Ni är helt fantastiska!!!!!! Vi är helt mållösa över allt gott, alla presenter och alla fina brev som vi har fått. Ni är helt outstanding. Tack alla fina människor. Vilken lycka för oss att få ha er o alla ni andra runt omkring oss! Vi är så tacksamma! ..
Läs mer- 1 099 visningar
- 0 Comment
Vinnare nr 59
???ARVID S.H.???Vilken pulshöjare!!!! Phjuuuu! Arvid fick ett kanonlopp och gick på i spåren ca varvet kvar. Manglade ledaren o det kändes som att det här fixar vi MEN sen dök det upp hästar ute i banan o det blev lite tajt på målsnöret men VI VANN! Med en nos. En gullig, mjuk o len Arvidnos. Arvid S.H. är grym o tog tredje segern för året???? Grattis till ägaren Sikroma Horse AB och till duktiga Skötaren Louise ??⭐? Segertid 1.15.0 2640m o Arvid belöna..
Läs mer- 825 visningar
- 0 Comment
Att va bäst
Dennis K har haft besök. Dennis fick en massa gott o så även vi. Så himla glada är vi! Tavla från Tingsryd har anlänt. Nu känner vi oss så himla duktiga. Två Tränarchampionat på ett år. Wiiieee!!! Vi är bäst! Granen står så grön o grann (än så länge...?) i stugan. Igår letades gran. Hittades. Kläddes av barnen. Julmusik rullar. Julstämningen i huset är total. ..
Läs mer- 876 visningar
- 0 Comment
Att summera dagen
Earthquake Neo gjorde idag sin 100e start Tyvärr galopperade han innan bilen släppte o så var dagen förstörd. Lillmarie Komp 5a ska kunna bättre. Fick ett fint lopp. Finaste Skalvet Hasty Helene var på ett riktigt humör idag! Huvvvva! I loppet gick det kanoners o Hasty kom 4a. Kusken var nöjd. Nadal Coger 5a galopperade i starten. Oroligt innan med många omstarter. Gick bra sen. Ultra Bright 8a smög i ryggar o var okörd i mål med tussarna kvar...
Läs mer- 860 visningar
- 0 Comment
Att ha julmiddag
Ikväll har vi haft julmiddag för vår underbara Personal. Som vi tycker om dessa personer. Massor! Tillsammans är vi oslagbara. Lovisa bjöd på frågesport och musikquiz och det fick oss att verkligen tänka till. En trevlig kväll! Vi närmar oss julen med stormsteg. ..
Läs mer- 968 visningar
- 0 Comment
Att ha sett solen
Efter att ha haft noll soltimmar i december så fick vi äntligen se o njuta av solen. Underbart! Tänk vad lite ljus gör skillnad. Lovely!!! Julen närmar sig med stora steg. Ligger ni i fas? Alltid lite å fixa med inför julen. I alla fall för mig. Men det är bara roligt. Är ju tiden innan jul som är den bästa tycker jag. Indra Silas har varit ute o joggat. Pigg o fin. Indra kom 2a sist. Var duktig och spurtade jättebra. 2640m är ju inte riktigt Indras dist..
Läs mer- 861 visningar
- 0 Comment
Att ha dom bästa
Nu är det klubbat! Vi har världens bästa och mest omtänksamma hästägare ??? TACK för allt gott vi får o herregud vad vi har smaskat idag ??☺???????Tack snälla Håkan o till Caramellegänget som skämmer bort oss så här himla mycket?? ..
Läs mer- 881 visningar
- 0 Comment



Lämna ett svar