FRÅN VÅR VARDAG

Att va BÄÄÄÄSSSST

Årets sista tävlingsdag o Tränarchampionatet i Kalmar skulle klubbas. Nervöst. Stod o vägde framåtillbaka under dagen men till slut stod det klart.
TRÄNARCHAMPIONATET VAR VÅRT???????? Wiiiiieeeeee Jiiipppiiieeee Tjohooo ???
Detta var vårt 7e Tränarchampionat. Det känns otroligt roligt, euforiskt, grymt kul, lyckligt o fantastiskt kul! ???☺
Utan vårt härliga, grymma, proffsiga gäng som vi varje dag har så roligt med hade det ALDRIG gått. Tack Allihopa! Vi är BÄST?
Utan våra underbara hästägare hade det heller inte gått. Tack Allihopa! Utan Er ingenting ❤
Utan våra fina supersnabba hästar hade det inte heller gått. Vi älskar er allihopa ?????
Gud vad vi är bra! BÄÄÄÄSTTTT ÄR VIIIII??????
Ikväll firar vi lite med familjen ❤?

  • 1 047 visningar
  • 0 Comment

Lämna en Kommentera

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *