Att få körhjälp
På fredag kommer Stefan och kör sin Musse på rakbanan. Oliver Nalan har joggat med Tränaren i vagnen. Habitat sprang o busade i jobbet. Vårkänslor? Diana Newmen var pigg o framåt vid körjobbet. Monark Newmen börjar verkligen vakna till liv. Häromdagen stegrade han på gången. Idag slog han med frambenen. Dessutom gnäggar han högt så alla ska höra honom. Nallebjörnen får leta nytt smeknamn. Haha! Nädå han är fortfarande lika gosig men han hörs o syns..
Läs mer- 896 visningar
- 0 Comment
Att visa 2-årsstona
Caramelle T.T. Riktigt ruskväder ute. Efter att ha mockat o fixat lite passar jag på att få undan lite administrativt arbete några timmar. Sen bär det av ut i rusket igen. Visar några bilder på våra 2-åriga damer. Vi körde på rakbanan förra veckan och jag tog några bilder. Dolly Komp Cemma T.T. Caramelle T.T., Cemma T.T. o Umustbecrazy Conrads Malin, Dolly Komp o First Lady Neo i rygg First Lady Neo Dolly Komp First Lady Neo Umustbecraz..
Läs mer- 826 visningar
- 0 Comment
Att visa några bilder
Besa Hagh har haft vilodag i hagen. Imorgon blir det intervaller på rakbanan för damen. Visar bilder som är nån vecka gamla. Idag har vi haft regn i Blekinge. Gjorde ett dumt misstag på eftermiddagen, att rida ut med regnkläder o gympaskor. Osmart. Rejält blöt när jag kom hem... Måndagar betyder fullspäckat schema. Gumman Sisu har ridits 4 intervaller. Tränaren har kört Dennis K (slingan), Devs Dragon (rakan), Hasty Helene (rakan), Xlnt Chili Tripel (backe..
Läs mer- 970 visningar
- 0 Comment
Att få lära känna nya andelsägare
I eftermiddag hade vi träff för Conrads Malins nya ägare. Det var roligt att få träffa er alla. Det ska bli kul det här. Att få följa Conrads Malin och hennes framtid tillsammans med er. Här är några bilder från dagen. Hon är en mycket väluppfostrad dam. Stod helt stilla i solen bland oss allihopa och bara lät sig beundras. ..
Läs mer- 795 visningar
- 0 Comment
Att ha missat en del
Dolly Komp tränades igår Ojojoj denna veckan har gått undan och jag har missat att berätta en massa saker för er. Vi har ju varit i Kalmar och tränat med Hasty Helene, Cedric Diggory, Benjamin S.H., Habitat, Lillmarie Komp och Rejah. Linda slutar hos oss och jobbar sin sista dag imorgon. Robin ska skola om sig och kommer inte tillbaka efter sin pappaledighet. Idag har Nadal Coger, Devs Duke, Le Adonai, Dennis K., Orlando Coger, Earthquake Neo, Boogie Woggie, Glor..
Läs mer- 872 visningar
- 0 Comment


Lämna ett svar